Tuesday 28 February 2017

Rankinės būtiniausieji

Šiuo metu mano rankinės būtiniausieji - rankų kremas ir lūpų balzamas. Šiaip rankų kremų ir balzamų turiu ne vieną - rankinėje, namuose. 


Labiausiai naudojamas dabar yra AHAVA mineralinis rankų kremas, sea kissed kvapo. Kelioninio dydžio - 30 ml - jis buvo viename AHAVA rinkinyje, kurį pirkau. Turi specifinį kvapą. Kvapas gaivus, primena paplūdimio druską su gaiviu vėjeliu. Pats kremas lengvas, gerai skirstosi, tepasi ir geriasi, nepalieka lipnios plėvelės. Nėra itin riebus ar drėkinantis, šaltą žiemą, atšiauraus vėjo sudirgintas rankas vargu ar atgaivins - pritrūks drėkinimo ir apsaugos, tačiau kaip viena iš galimybių ir su didele nuolaida yra vertas dėmesio.


Mažos rankytės nori padėti
Rankinėje nešiojuosi ir EOS vanilla mint lūpų balzamą. Tai jau ne pirmas mano EOS lūpų balzamas, į juos žiūriu skeptiškai, nes jų poveikis nėra toks stulbinantis kaip rašoma. Šis paklydėlis atliko nuo Kalėdų dovanų, tad nutariau sunaudoti jį pati. Sudėtyje yra taukmedžio sviesto, vitaminų C ir E. 99% natūralus. Sudėtyje nėra parabenų, gliuteno, ftalatų. Skirtingai nei mano naudotas granatų EOS balzamas, šis, vanilės-metų, kvepia švelniai, kvapas nėra įkyrus ar erzinantis. Man primena baltą šokoladą su mėtomis. Produkto daug, aišku, apsitepi ne tik lūpas, bet ir aplink. Lūpas šiek tiek šaldo. Naudojant šį balzamą, mano nuomonė apie EOS balzamus šiek tiek keičiasi, bet ne tiek, kad pradėčiau jį be galo girti.

No comments:

Post a Comment